განაცხადის ფორმა
პირადი ინფორმაცია
|
|
სახელი:
|
რუსუდან
|
გვარი:
|
გორგაძე
|
დაბადების თარიღი (რიცხვი, თვე, წელი):
|
13.08.1980
|
საკონტაკტო ინფომაცია
|
|
მისამართი:
|
-----------
|
ტელეფონის ნომერი:
|
599-26-07-81
|
ელ-ფოსტა:
|
gorgadzerus@gmail.com
|
ზოგადი ინფორმაცია
|
|
სკოლის დასახელება
|
სწავლის პერიოდი (წლები)
|
ქ. ხაშურის 25-ე საშუალო სკოლა
|
1986-1997წწ.
|
უმაღლესი
განათლება
|
||
უნივერსიტეტის დასახელება
|
სწავლის პერიოდი (წლები)
|
მიღწეული კვალიფიკაცია, ხარისხი
|
ს.ს ორბელიანის სახელობის თბილისის სახელმწიფო პედაგოგიური უნივერსიტეტი.
(სპეციალობა დაწყებითი განათლების პედაგოგიკა და მეთოდიკები).
|
1997-2002წწ
|
დაწყებითი კლასების მასწავლებელი
|
ს.ს ორბელიანის სახელობის თბილისის სახელმწიფო პედაგოგიური უნივერსიტეტის ასპირანტურა.
|
2002-2005წწ
|
საკანდიტატო მინიმუმი
|
პედაგოგიური გამოცდილება ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლებში
|
|||
სკოლის დასახელება
|
სწავლების პერიოდი
|
საგანი (საგნები)
|
კლასები
|
ქ.თბილისის მე-19 საჯარო სკოლა
|
2008 -2011 წწ
|
ქართული, მათემატიკა, ბუნება, ხელოვნება
|
1-4
|
სკოლა -პანსიონი ,,IB მთიები“
|
2011 – 2012 წწ
|
ქართული, მათემატიკა, ბუნება, ხელოვნება
|
2
|
ქ.თბილისის 167-ე საჯარო სკოლა
|
2012 წლიდან დღემდე
|
ქართული, მათემატიკა, ბუნება, ხელოვნება
|
1-4
|
სულ მასწავლებლად მუშაობის სტაჟი (წლების რაოდენობა): 12
|
პროფესიული
განვითარების და პროფესიული გადამზადების კურსები:
|
||
კურსის დასახელება
|
ორგანიზაციის დასახელება
|
სწავლის პერიოდი
|
,,წერა და კითხვა კრიტიკული აზროვნებისთვის“.
(120სთ)
|
ასოციაცია ,,სკოლა-ოჯახი- საზოგადოება“
|
2002 წ.
|
,,ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენება სასწავლო პროცესში“
|
,,მასწავლებელთა პროფესიული ცენტრი“
|
2009 წ.
|
,,კითხვის უნარისა და წიგნიერების განვითარება დაწყებით საფეხურზე“
|
,,უწყვეტი განათლება“
|
2011 წ.
|
ქ.თბილისის მერიის პროექტის ფარგლებში ინგლისური ენის 54 საათიანი საბაზისო საფეხური.
|
ქ.თბილისის მერია
|
2011 წ.
|
ქ.თბილისის მერიის პროექტის ფარგლებში ინგლისური ენის 54 საათიანი ,,ELEMENTARY” საფეხური.
|
ქ.თბილისის მერია
|
2012 წ.
|
ქ.თბილისის მერიის პროექტის ფარგლებში კომპიუტერის საბაზისო კურსი წარმატებით.
|
ქ.თბილისის მერია
|
2012 წ.
|
,,გაკვეთილის დაგეგმვა დაწყებით კლასებში“
(3სთ)
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
|
2012 წ.
|
,,როგორ დავგეგმოთ პროექტგაკვეთილი“
(8სთ)
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
|
2012 წ.
|
,,ეფექტური კომუნიკაციის უნარების განვითარება დაწყებითი კლასის მოსწავლეებში.“ (3სთ)
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
|
2013 წ.
|
,, ბუნებისმეტყველება - დაწყებით კლასებში“
(26სთ)
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
|
2013 წ.
|
,,სწავლა სწავლების ძირითადი პრინციპები განათლების დაწყებით საფეხურზე“ (11სთ)
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
|
2013 წ.
|
,,განათლების დაწყებითი საფეხური“ I-VI კლასის
(20სთ)
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
|
2013 წ.
|
,,დაწყებითი საფეხურის (1-6) კლასის ტრენინგი ქართულ ენასა და ლიტერატურაში (24სთ)
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
|
2013 წ.
|
,,მათემატიკა განათლების დაწყებითი საფეხურის მასწავლებლებისათვის“ (24სთ)
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
|
2013 წ.
|
,,მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების პედაგოგიურ ფსიქოლოგიური საფუძვლები“ (76სთ)
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
|
2013წ.
|
,, ვიდეო, როგორც სასწავლო რესურსი“
(4სთ)
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
|
2013 წ.
|
,,მასწავლებელთა პროფესიული განვითარება, თვითშეფასება და კოლეგების ურთიერთშეფასება“ (8სთ)
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
|
2013 წ.
|
,,Edmondo
- ვირტუალური საკლასო ოთახი“
(6სთ)
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
|
2013 წ.
|
,,ელექტონული სასწავლო რესურსის მომზადება ანიმოტოს გამოყენებით“ (4სთ)
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
|
2014 წ.
|
,,ინტელის სასწავლო კურსი: პროექტებით სწავლება“
(36 სთ)
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
|
2014 წ.
|
,,პრაქტიკული ფსიქოლოგია საკლასო ოთახში“
(12სთ)
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
|
2014 წ.
|
,,5 წლის ასაკის ბავშვის სწავლა-სწავლების თავისებურებები“ (6სთ)
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
|
2014 წ.
|
,,წიგნიერების კომპეტენციის განვითარება სადამრიგებლო საათზე“ (12სთ)
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
|
2014წ.
|
,,შებრუნებული საკლასო ოთახი“
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
|
2015წ.
|
,,მასწავლებელთა თვითშეფასების კითხვარი და პროფესიული განვითარების სამოქმედო გეგმა“
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
|
2015წ.
|
,,მასწავლებლის პროფესიული საქაღალდის შეფასება“.
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
|
2016წ.
|
,,პრაქტიკის კვლევის დაგეგმვა, წარმართვა და შეფასება“ (5სთ)
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
|
2016წ.
|
,,1:1 ელექტრონული სწავლება“ (35 სთ)
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
|
2016წ.
|
,,
eTwinning -ის პლატფორმა და პორტალი“ (10 სთ)
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
|
2016წ.
|
,,ილუსტრირებული ანიმაციის შექმნა“ (15სთ)
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
|
2016წ
|
,,პროექტების ინიცირება და მართვა eTwinning პორტალზე“ -25საათი
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
|
2016წ.
|
,,სამოდელო გაკვეთილის დაგეგმვა და შეფასება“ (5სთ)
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
|
2016წ.
|
,,პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევის დაგეგმვა, წარმართვა და შეფასება“
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
|
2016წ.
|
,,მასწავლებელთა პროფესიული საქაღალდის შეფასება“
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
|
2016წ.
|
,,სამოდელო გაკვეთილის დაგეგმვა და შეფასება“
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
|
2016წ.
|
,,ეფექტური კომუნიკაციისა და თანამშრომლობის უნარების განვითარება დაწყებითი კლასების მოსწავლეებში“ (10სთ)
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
|
2016წ.
|
,,სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლის ინტეგრაცია ზოგადსაგანმანათლებლო კლასში“. (20 სთ)
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
|
2016წ.
|
საგაკვეთილო დაკვირვება
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
|
2017წ.
|
რთული ქცევის მართვა
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
|
2018წ.
|
,,სკოლებში ბულინგის პრევენცია და ტოლერანტული კულტურის განვითარების ხელშეწყობა
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
|
2018წელი
|
,,ონლაინ ინსტრუმენტების გამოყენება მათემატიკის გაკვეთილზე''
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
|
2018 წელი
|
,,ონლაინ ინსტრუმენტების გამოყენება ქართული ენისა და ლიტერატურის გაკვეთილზე''-
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
|
2018 წელი
|
,ონლაინ ინსტრუმენტების გამოყენება სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნების გაკვეთილზე
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
|
2019 წელი
|
მოდული
1. ,,მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო გაერემოს მახასიათებლები" -
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
|
2019 წელი.
|
მოდული 3. ,,სასწავლო პროცესის პოზიტიური მართვა და მზაობა პროფესიული განვითარებისთვის"
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
|
2019 წელი
|
მე და საზოგადოება
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
|
2019წ
|
Microsoft Office 365-ის სერვისების გამოყენება სასწავლო პროცესში
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნუუკუ ცენტრი
|
2019წ.
|
,,eTwinning-ის პროექტების დაგეგმვა web 2.0 ინსტრუმენტებით" (25 საათი-1კრდეიტქულა) |
მასწავლებელთა პროფესიული
განვითარების ეროვნული ცენტრი
|
2020წ.
|
კლიმატის ცვლილება ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლებში - როგორ ვუპასუხოთ კლიმატის ცვლილებისადმი მოსწავლეების გაზრდილ ინტერესს”
პროექტების ეფექტურად მართვა eTwinning-ის პორტალის სივრცეში" |
სერტიფიკატები და კონფერენციებში მონაწილეობა
20-22.11.
2015 წელი
18. სერტიფიკატი- ,, კონფერენცია საკლასო პრაქტიკის თანამედროვე ტენდენციები - Skypeგაკვეთილები“ . (3 სთ.) 30 მაისი, 2017 წელი.
გამოქვეყნებული სტატიები:
კომპიუტერული უნარ- ჩვევები:
Windows, Word, Exsell, internet,
Power point
2015 წლიდან დღემდე- დაწყებითი საფეხურის სკოლის შიდა შეფასების ჯგუფის წევრი.
სერტიფიკატების დამადასტურებელი დოკუმენტები იხილეთ ამ ლინკზე: https://gorgadzerus.blogspot.com/p/blog-page_7507.html
|
No comments:
Post a Comment